tisdag 29 januari 2013

Assignment #1

Jag har haft väldiga problem med mitt första assignment eftersom jag alltid tänker för mycket och gjorde det större än vad jag hade behövt. Jag skulle göra dittan och dattan och testa olika grejer, kunde inte bestämma mig för vad jag skulle göra. Men tillslut gav jag mig och bestämde att jag gör mina 4 blåbär på ett spårvagnsspår. Jag ville testa att använda kol för första gången och var väldigt nyfiken på hur det skulle bli, jag testade på vanligt ritpapper. MEN när jag satt och ritade, skuggade, suddade så blev jag bara så trött på att det inte blev som jag tänkt mig. Jag ville testa en ny teknik, det gjorde jag och det blev inte som jag hade tänkt mig. Så teckningen är inte klar eftersom jag inte ville fortsätta. Jag har iaf testat något nytt och det var inte min grej, det är alltid roligt att testa något nytt!
Nuff said Puss

2 kommentarer:

  1. Det är bra att testa nya tekniker och material, du vet väl att man brukar säga till barnen att man måste testa 12 ggr innan man vet om man gillar maten eller inte? Vet inte om det är samma sak här men du kanske skall ge det lite fler chanser? Annars tycker jag att det är bra att du vågar testa på nya saker :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis så tänkte jag faktiskt! Ber man barnen att testa innan man säger att man inte gillar det så måste ju jag som vuxen visa att jag gör likadant!

      Radera