tisdag 12 februari 2013

Utveckling av idé, eller?

Jag har lite otur när jag tänker och det resulterar i att jag inte kan tänka alls. Men jag har en liten idé iaf. Jag tänkte utveckla min egen idé lite. Men det blir nog inte så stort som jag hade velat att det skulle vara. Det utvecklas säkert lite mera senare och kanske inte alls blir som jag hade tänkt mig. Men det blir som det blir och det är ingenting fel i det har jag lärt mig.



Jag hade tänkt att göra en tavla som kan visa att man blir glad av kramar. Sen vet jag inget mer. Höhö

6 kommentarer:

  1. Haha, jag har lite samma idè. Jag skall fota sånt som gör mig glad och sen SKA jag skaffa paint och göra nåt kul där tänkte jag! Eller så gör jag nåt annat... men fota positiva saker ska jag göra i alla fall!

    Jag hade en idé om att gå runt med en blank canvas och låta folk skriva saker som gör dom glada på den och få den fullkommligt fullklottrad. Kanske kan du göra nåt liknande? Dina grejjer brukar ju vara grymma så jag är säker på att du kommer på nåt bra! =)
    Kramis!! // Åsa

    SvaraRadera
  2. Du kanske inte ska ha en, utan en serie istället? Och måste det vara kramar? För vad står kramarna för? Vad är det kramarna skulle kunna ersätta?

    SvaraRadera
  3. En väldigt bra idé Sanna, fortsätt att utveckla den och tänk på att utmana dig själv :D

    SvaraRadera
  4. Sanna... jag har sätt din måleri och du kan f. mycket bättre. Här kommer jag med lite konstruktiv kritik :D

    SvaraRadera
  5. Bilden är bara en skiss på hur jag hade tänkt göra. Men det blev en minifilm

    SvaraRadera